Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

υπάρχει και φιλότιμο


Το ξέρω πως με το δολοφονικό το σαμπουάν εκυλίστηκα στον τούρκο της αμαρτίας.Ξέπεσα ,πήρα το στρατί της σοσοποτάσσας και βγήκα σε μονοπάτια σκοτεινά και γεμάτα με λάδια από τηγανισμένη κουτσουμούρα και λουκάνικο χωριάτικο γεμιστό (με πράσσο και πορτοκάλι....μούρλια, μου το 'στείλαν από τα Τρίκαλα).

Όμως για όλους έχει ο Μεγαλοδύναμος.

Και το χέρι που με τράβηξε ξανά στο φως ήταν ένα σάιτ χημικών στο οποίο βρήκα μια συνταγή σαμπουάν με την οποία εγώ θα εξιλεωθώ τώρα.
Η διεύθυνση αυτών των υπέροχων και άξιων παλικαριών είναι http://www.chemist.gr/  που με μια καλή τύχη τούς εύχομαι, ζωή να ' χουνε τα καμάρια μου.

Πάρτε την (την συνταγή ντε)
1 ποτήρι τρίμμα σπιτικού σαπουνιού ελαιόλαδου
1 ποτήρι  νερό (250 ml)
2 κουτ. γλυκού λάδι ( έβαλα χοχόμπα μέσα στην οποία με αυταπάρνηση  είχαν θυσιαστεί σπόροι και φύλλα δάφνης)
8 κουτ. σούπας φυτική γλυκερίνη
αιθέρια έλαια (κατά το δοκούν) με ρέγουλα όμως

http://www.chemist.gr/2009/02/694/
Η διαδικασία απλή, Ζεσταίνουμε το νεράκι σε μέτρια φωτίτσα , διαλύουμε τον σάπωνα με υπομονή και μπουμπουλώνουμε μέσα τα υπόλοιπα υλικούλια.Αφού αποσύρουμε το κατσαρολίνι από τη φώκο , πετάμε μέσα και τα αιθέργια,,,γκέκε?

Εγώ βέβαια έχω πάνω μου την κατάρα της αντιδραστικής και απροσάρμοστης κοπέλλας και έριξα πιο πολύ νερό και λιγότερη γλυκερίνη.
Αποτέλεσμα -μαλλιά ,τί να σας πω τώρα? εμένα μου αρέσουν και στους άλλους νομίζω , γιατί βλέπω τον θαυμασμό στο βλέμμα τους και μάλιστα με κοιτούν με απορία και με ρωτούν αν φοράω περρούκα άρα έχω απίστευτα μαλλιά.

Παρακαλώ πολύ να μην με πληγώσετε  στα σχόλια γιατί είμαι εύθραυστη και θα αυτοπυρποληθώ και είναι κρίμα γιατί πήγα κομμωτήριο εχτές και έκανα όχι μόνο μαλλιά αλλά και νύχια.

Σχόλια

Ο χρήστης popelix είπε…
Πολύ ενδιαφέρον το site και η συνταγή! Έχω και έτοιμο ψιλό τρίμμα από σαπουνάκι, και δαφνέλαιο, εύκολα θα γίνει ;-) Φαντάζομαι ότι αντί για νερό θα μπορεί να βάλει κανείς και κάποιο βοτανικό αφέψημα ανάλογα με τις τρίχες του, τι λέτε;
Ο χρήστης spyrko είπε…
Αγαπητή εν σάπωνα αδερφή sadigi, αφενός να σ'ευχαριστήσω για το site που με τόση ευγένεια έθεσες στην διάθεσή μας, αφετέρου με μεγάλη λύπη σου λέω πως μη έχοντας σώας τας φρένας υπέπεσα στο σφάλμα του σαπουνιού μαμούθ και κυνδινεύω να με καταπιεί (εμένα και όλη την οικογένεια). Κατάλαβα (επιτέλους), ότι για να γίνει αυτό το κτήνος υγρό απο στερεό πρέπει να ρίξω κι άλλη ποτάσα!!! Πόση όμως? Η υπερλύπανση απο την αρχή, σύμφωνα με τις ποσότητες ήταν 0%!!! Τι να πήγε στραβά άραγε? Έχω γεμίσει μια χύτρα τεράστια (πάνω απο 10 λίτρα). Καμία ιδέα?
Ο χρήστης sadigi είπε…
~popelix~
πολύ σωστά, ανάλογα το τρίχωμα του καθενός :)
και πολύ καλή ιδέα τα αφεψήματα,μπράβο :)

~spyrko~
σε ευχαριστώ για τον λόγο τον καλό σου, εν σάπωνα αδελφή
ώστε υπέπεσες εις τον πειρασμό του...μαμούθ ?
μην πτοείσε αδελφή, άστο να ηρεμήσει και αυτό αλλά και εσύ και θα σου πρότεινα να κάνεις αυτό που κάνω κι εγώ
το έχω καταχωνιάσει στο ψυγείο και το αντιμετωπίζω σαν να είναι στερεό σαπούνι
δηλ. παίρνω την ποσότητα που θέλω κάθε φορά και την διαλύω με κάμποσο νερό, μαγειρεύοντας και έτσι εχω (τρόπος του λέγειν) σαμπουάν
Ο χρήστης heart n soul είπε…
αυτό μάλιστα! κατάλληλο και δια ανηλίκους. και σε ποσότητα μινιμάλ, όχι supersize αμερικάνικου φαστφουντάδικου. εξιλεωθήκατε και με βάζετε σε πειρασμό. το τρίμμα σπιτικού σαπουνιού ελαιολάδου μένει να βρω.
Ο χρήστης heart n soul είπε…
btw, ωραία η νέα φωτό, από τα σοσό(νια) στη σοσο(ποτάσα), now i see
Ο χρήστης eleni είπε…
Eξιλεώθηκες,άφεση αμαρτιών πήρες με την εύκολη συνταγούλα!

Sadigi,να σου εξομολογηθώ,ότι δεν την επεχείρησα την υπερπαραγωγή,αλλά αυτό εδώ σίγουρα θα το κάνω.Σαπουνάκι άσπρο,σπιτικό έχω-Heart,θέλεις;
Το site πολύ ενδιαφέρον!
Φιλιά!
Ο χρήστης spyrko είπε…
Καλή μου sadigi, απο ένστικτο έκανα το ίδιο...έβαλα 500γρ. μαμουθωσάπουνο με 1,5 λίτρο νερό και το έλιωσα. Τη δεύτερη μέρα ήταν ένα παχύρευστο τζελ, την τρίτη μέρα άρχισε και πάλι να παρουσιάζει σημάδια πήξης (ευτυχώς όχι τραγικά πράγματα ακόμα). Λοιπόν, αυτό δεν είναι σαπούνι, είναι ο Μαγκάιβερ!!! Και για να είστε ενήμερες, είναι η συνταγή της φίλης μας της Cavitch για "υγρό" πλυντηρίου! Επίσης πιστεύω πως όλη τη "δουλειά" την έκανε η φυτίνη που αντικατέστησε το vegeterian shortening (διαφορετικό ποσοστό σαπωνοποίησης;). Αλλά δεν θα πω άλλα, θα τραβήξω μπροστά και θα ανέβω τον Γολγοθά μου, καταπίνοντας το δούλεμα της αφιλότημης της οικογένειας!!!!
Ο χρήστης heart n soul είπε…
eleni πάντα με την καλή κουβέντα:) μόνη σου το έφτιαξες; αν ναι, μάς έχεις βάλει ποστ; δε λέει να σε βάζω να μου στέλνεις σαπουνόσκονες στα εξωτερικά, πρέπει να το φτιάξω, η ακαμάτρα:)
Ο χρήστης eleni είπε…
Heart,επειδή ήταν μεγάλη ποσότητα,μου το έφτιαξαν-απλά έβαλα τα υλικά.
Δεν το έχω τριμμένο,αλλά μπορώ να το τρίψω και σου στέλνω.
Γράψε διεύθυνση σε mail,δεν είναι κόπος.
Φιλάκια!
Ο χρήστης sadigi είπε…
~heart honey ~ όλα τα συνδυάζω εγώ παιδί μου
με είδες, με είδες?
το τρίμμα το κάνουμε μόνες μας
παίρνουμε τα δικά μας σαπουνάκια και τα τρίβουμε στον τρίφτη

~ eleni~
σε ευχαριστώ για την συμπαράσταση και την ...άφεση:)

~spyrko θαρραλέα~
την cavitch δεν είχα την τιμή να την εδιαβάσω ,οπότε δεν μπορώ να φέρω γνώμιν
θα σου έλεγα όμως ότι καλά κάνεις και τραβάς το δρόμο του... μαγκάιβερ :))) και αυτοσχεδιάζεις
είμαι δίπλα σου και μην φοβάσαι, όσο το έχουμε σε καταστολή στο ψυγείο μας δεν κινδυνεύουμε
Ο χρήστης sadigi είπε…
όμως spyrko αν έχεις την καλοσύνη...δεν το πιασα καλά
η φυτίνη τί ρόλο έπαιξε στην όλη ιστορία?
και τί είναι, αν δεν σε κουράζω, το shortening? είναι καθοριστικής σημασίας?

πάντως είδα πως βάζουν και ζωικά λίπη στα σαπούνια π.χ. λαρδί
(για να μην λένε μερικοί-μερικοί) :)))

α και ξέχασα να σου αναφέρω πως μην πτοείσαι αν σου πήξει στο μπουκάλι, ταρακούνα το κάμποσο με μίσος και θα νερουλιάσει πάλι
Ο χρήστης kiki είπε…
Ερώτηξις: Το μίγμα είναι ρευστόν, ή να φέρω το γιαταγάνι;
Ο χρήστης spyrko είπε…
Λοιπόν..είχαμε εξελίξεις!!!!
Αρχικά να σας πω οτι σήμερα καθάρισα το μπάνιο και έβαλα μπουγάδα (χέρι & πλυντήριο) με πολύ ικανοποιητικά αποτελέσματα!!! :)

-sadigi-
Το vegeterian shortening είναι αυτό που λέμε στο Ελλάντα "φυτικό λίπος". Αυτό, το βρήκα με τά απο ψάξιμο στο internet. Γενικά, ναι, βάζουν και ζωικά λίποι στα καθαριστικά (& οχι μόνο σε αυτά), αλλά προσωπικά δεν το εγκρίνω. Η φυτίνη, λοιπόν, αντικατέστησε αυτό το ριμάδι το shortening, το οποίο απ' ο,τι διάβασα στο Αμερική έχει σαν βάση τη σόγια. Εγω έστειλα τη μαμά μου για να μου πάρει μια φτηνή φυτίνη και αυτή για να με ευχαριστήσει μου έφερε αυτή με το ελαιόλαδο...εντάξει, αλλά φαντάζομαι πως αυτή η αλλαγή έχει παίξει το ρολάκι της στην υπερλύπανση.

-kiki-
οχι, να μην το φέρεις το πριόνι...:))

Μετά απο προσπάθειες (10 μέρες το παλεύω) και λίγο πριν πετάξω ένα μισόκιλο ποτάσα λιωμένη στο νερό, μέσα στο σαπουνομαμούθ, έβαλα 500 γρ. του κτήνους με 1,5 λίτρο νερό και τα τααααααααααααααααα το πουπόθητο τζελ πλυντηρίου ήταν γεγονός!!! Αυτό που περιέγραφε η cavitch οτι θα γινόταν με 2 λίτρα νερό (ας γελάσω!!) και 3,5 κιλά σαπούνι!!!!
Σήμερα του έβαλα ξιδάκι και μερικές σταγόνες λεβάντας και κάικε το πελεκούδι!!! Για το μπάνιο έβαλα 20 σταγ. tea tree μαζί με ξίδι και άστραψαν τα πλακάκια!!!
Αλλά έχω πολύ σαπούνι κορίτσια...θα περάσω όλο το καλοκαίρι!!!! :))

Δε με λες βρε σαντιγούλα, είχα φτιάξει ένα σαπούνι με χυμό πορτοκάλι, το οποίο σαν στερεό δεν μου γεμίζει το μάτι. Πιστεύεις οτι με την συνταγή σου για σαμπουάν θα είναι χρήσιμο ή πρέπει να χρησιμοποιήσω μόνο σαπούνι ελαιόλαδου; Το λέω γιατί ήδη έχω λιώσει λίγο, αλλά ξεχωρίζει το νερό-χυμός μετά απο 1 μέρα. Βέβαια, παραμένει υγρό! Είμαι έτοιμη να αρχίσω πάλι τα πειράματα!!!! :)))
Ο χρήστης spyrko είπε…
"Γιαταγάνι" έγραψε η kiki..."πριόνι" εγω....αχχχχ ευτυχώς που δεν χρειάστικε τίποτα απο τα δυο!!!
Ο χρήστης sadigi είπε…
~kikitsa~
ναι, κοίτα, όταν λες ρευστόν τί ακριβώς εννοάς?
εγώ θα σου έλεγα δηλαδή πως είναι ρευστόν το σαμπουάν σαν αποτυχημένο ρυζόγαλο
δεν έχω μεγάλες προσδοκίες εγώ παιδί μου :))

~πληθωρική spyrko~
σε ευχαριστώ για τις επεξηγήσεις σου ευγενεστάτη μου
είσαι και εσύ μια καινοτόμος της Σαμπουνολογίας λοιπόν
να ΄μαζευτούμε όλοι να κάνουμε ένα συμπόσιο-σαμπουνολογίας κάποια στιγμή
εσύ μάλιστα δεν έχεις και φραγμούς μιας και δεν διστάζεις να περάσεις από την κοσμητική στην οικιακή καθαριστική

εύγε και μπράβο
όσο για το πορτοκαλένιο σαπουνάκι πιστεύω πως θα είναι μια χαρά
ε και να μην είναι δεν τρέχει και τίποτα ,θα τη βρούμε εμείς την άκρη μέσω του πειραματισμού

γιατί έχει πιο πολύ πλάκα έτσι :)))
Ο χρήστης Isidora είπε…
"Σαν τη γή", σαντιγούλα, ωραία η ανάρτηση, και πολύ ωραίο το σάιτ!
Δεν προκάμνω να διαβάσω τα σχόλια, και ίσως να το πρόλαβε κανένα ξωτικό, αλλά μπορείς να αντικαταστήσεις το τριμμένο σαπούνι της συνταγής των χημικών - που btw όταν παλαιοτερα έκανα το τέστ παρόμοιας συνταγής, το μαλί μου στούμπωνε να το πω τις πρώτε ς μέρες ποοοολύ, μετά ήτο λίγο καλυτερότερο,- με το δικό σου υπέροχο υγρό σαπούνι! Νομίζω πως θα εχεις σούπερ αποτέλεσμα.
Φιλιά πολλά :)))))))))))
Ο χρήστης heart n soul είπε…
κι εγώ το στούμπωμα φοβάμαι, είναι που είναι τρομακτικό το μαλλί μου, μη γίνει τζίβα, τι λέτε έμπειρες;
Ο χρήστης heart n soul είπε…
(καλώς τη sis is:)
eleni, σιγά μη σε βάλω να μου το τρίψεις κιόλας:) να μου στείλεις εσύ σε σκόνη και η sadigi σε ρυζόγαλο, να σκάσει η αντιτρομοκρατική, έτσι να γελάσουμε:ΡΡΡ
Ο χρήστης sadigi είπε…
~Ω λατρεμένη Ισιδώρα~
:)))
ναι, κι εγώ ευελπιστώ πως το μαλλί θα γίνει καλύτερο με τον καιρό με τον έναν ή τον άλλον τρόπο
έχεις και τα δικά μου φιλιά :)))

χαρτάκι
την αντιτρομοκρατική την έχουμε στα πόδια μας
με το μαλλί να ανεμίζει και στο χέρι ένα ρυζόγαλο, πόσο να μας αντισταθούν?
θα λυγίσουν και οι πιο δυνατοί





`
Ο χρήστης spyrko είπε…
Συγνώμη κοπέλες..όταν λέτε "στούμπωνε" το μαλλί, τι ακριβώς θέτε να πείτε?
Εγω αύριο αρχίζω το πείραμα με το πορτοκαλοσάπουνο και επίσης θα φτιάξω και το σαπούνι cold cream, έτσι για να κλείσω κάτι στόματα!!!!
Ο χρήστης Εύα είπε…
μπορω να πω πως αυτοι ανεσυραν εσενα κι εσυ εμενα :Ρ
και δεν ειναι κι ευκολο γιατι τα πηρα παλι τα κιλακια μου,χαχαχα!
συμπτωση...σημερα αγορασα ετσι χωρις λογο λευκο οργανικο σαπουνι με αρωμα μαστιχας...χιχιχιχι!
τρεχωωωωωωωωωω!
Ο χρήστης sadigi είπε…
~ευα~
επικοινωνούμε με κάποιο μαγικό τρόπο, γι αυτό πήρες σήμερα το μαστιχάτο το σαπουνάκι σου :))

ναι spyrko
to " στούμπωνε " το μαλλί ούτε εγώ το καταλαβαίνω
αδόκιμος όρος και δεν τον δέχομαι
εξανίσταμαι, εξανίσταμαι
Ο χρήστης eleni είπε…
Sadigi,αυτό το σαπουνάκι με άλλα αιθέρια και βότανα μπορεί να "μεταλλαχθεί" για το σώμα;
Ο χρήστης sadigi είπε…
ελενίτσα ναι, γιατί όχι?
αν νιώσεις όμως να στουμπώνει (απίθανη έκφραση):))) το δέρμα ,σταμάτα το και τρέξε στο πλησιέστερο φαρμακείο :)

πάντως το μαμούθ σαμπουάν τα χρησιμοποιούν με μεγάλη ευχαρίστηση οι άντραι του σπιτιού σαν αφρόλουτρο,καθότι με όλα του εμπορίου,ακόμα και με τα βιολογικά ένιωθαν ξηρότητα και είχαν κνησμό μετά το μπάνιο
Ο χρήστης kiki είπε…
Spyrko merci!

sadigi, εννοώ αν είναι ρευστό σαν σαμπουάν. Σαν μέλι και ουχί σαν ρυζόγαλο! :-)
Ο χρήστης sadigi είπε…
σαν μέλι ε?
εεε....ναι με λίγη φαντασία, μπορείς να το δεις κι έτσι :))
Ο χρήστης eleni είπε…
Spyrko,να συνεισφέρω κι εγώ σε κάτι που γνωρίζω:το σαπουνάκι cold cream είναι πολύ καλό για το δέρμα-να μην είναι πολύ ξηρό-πάντα το χρησιμοποιώ.Ακόμη και το make up φεύγει.
Αν έχεις κανονικό ή λιπαρό δέρμα τέλειο είναι.
Καλό βράδυ!
Ο χρήστης sadigi είπε…
επίσης ελενίτσα αγαπημένη αν νιώσεις ότι στουμπώνει το μαλλί ή το δέρμα ,κάνε ότι και η πρωτοπόρος spyrko
σφουγγάρισε με αυτό, μην περιοριστείς :))
Ο χρήστης spyrko είπε…
Ευχαριστώ eleni, έχω λιπαρό δέρμα, οπότε θα μου φανεί πολύ χρήσιμο!

Δυστυχώς sadigi (εκπληκτικό nick name)έναν άντρα έχουμε στο σπίτι κι αυτός όλο αντιδράση είναι. Εγω απο την άλλη είμαι της άποψης..."αν θέτε...αν δε θέτε, εσείς χάνετε!!", οπότε η αφεντιά μου είναι το πειραματόζωο!!!

Πάντως βρε κορίτσια έχω μια πελώωωωωρια λαχτάρα να βρω μια φόρμουλα για σαμπουάν.

Όσο για το στούμπωμα (!!!!!), η Cavitch λέει οτι μετά το λούσιμο μπορούμε να ξεπλένουμε το μαλλάκι μας με νερό, το οποίο θα έχουμε βράσει και αφού κρυώσει θα του έχουμε ρίξει λίγο ξύδι ή λεμόνι και αιθέρια. Μετά ακολουθεί ξέβγαλμα. Εγω ακολουθώντας την συμβουλή, μάλλον της kikis ήταν, ξέπλενα τα μαλλιά μου με αλυσίβα και ξύδι άνευ ξεβγάλματος!
Ο χρήστης sadigi είπε…
καλή μου spyrko καταλαβαίνω απόλυτα τι λες
κι εγώ τον ίδιο πόθο έχω
να βρω μια ωραία φορμουλα για σαμπουάν
αλλά νομίζω πως αυτό με το ξέβγαλμα με αλυσίβα ή με ξύδι είναι η καλύτερη λύση μιας και τα μαλλιά με τα ως τώρα σαμπουάν που φτιάχνουμε βγαίνουν λίγο "βαριά"
ο μόνος τρόπος για να συνέλθουν κάπως είναι αυτά τα "νερά ξεβγάλματος"

ένα άλλο ωραίο τέτοιο νερό ξεβγάλματος που ανακάλυψα είναι το βάμμα τσουκνίδας αραιωμένο με μυλόξυδο
Ο χρήστης spyrko είπε…
Sadigi, τον τελευταίο καιρό έχω αρχίσει να λούζομαι με σαπούνι. Το έφτιαξα απο τις συνταγές της Μαρία, στο blog φυσικά προϊόντα. Εγω χρησιμοποιώ αυτό με το λεμόνι και τα μαλλιά μου δεν είναι καθόλου "στουμπωμένα". Το αντίθετο! Έχω αρχίσει να πιστεύω οτι ένα καλό σαπούνι αξίζει πολύ περισσότερο απο οποιοδήποτε σαμπουάν και είναι και πολύ πολύ πιο εύκολο να το φτιάξεις!
Σου προτείνω να το χρησιμοποιήσεις ανεπιφύλακτα!
Ο χρήστης sadigi είπε…
ωω spyrko τι μου λες , τι μου λες ;;
και ότι είχα αρχίσει να απογοητεύομαι και δεν σου κρύβω πως ήμουν έτοιμη να ξαναγυρίσω στα του εμπορίου
τη Μαρία ναι , το ξέρω το μπλογκ της, κάνει σπουδαία δουλειά, το σαπούνι αυτό όμως πως και μου διέφυγε;
λες η λύση του προβλήματος να κρύβεται σε αυτό το λεπτό σημείο;
δλδ στη σύσταση του σαπουνιού;;
θα το δοκιμάσω στην πρώτη ευκαιρία και θα σου πω τα πορίσματα

αν πετύχει λαμπάδα θα σας ανάψω :)
Ο χρήστης spyrko είπε…
Αν μείνεις ευχαριστημένη σαντιγούλα, στην Μαρία να ανάψεις λαμπάδα, της οποίας το μαλλί εαν δεις θα πάθεις την πλάκα σου!!! :)
Πάντως εγω έχω αποφασίσει να φτίαξω την εξάκιλη συνταγή, γιατί ως γνωστών, το σαπούνι πρέπει να μείνει αρκετό καιρό πριν χρησιμοποιηθεί.
Ο χρήστης sadigi είπε…
κι εγώ κι εγώ θα το φτιάξω άμεσα το εξάκιλο
σε ευχαριστώ spyrko :)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
χα χα χα χα! Διαβαζω τα σχολια σας και θελω να δηλωσω οτι ειστε τρελεεεεεεεες για δεσιμο.... χα χα χα! Το σαμπουαν θα το δοκιμασω και ελπιζω να μην καταλησω σαν τον Σαβαλας... Α, ναι ξεχασα να δηλωσω την αφεντια μου .... Ειμαι η Νανα και ειμαι καλα....

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

η μάσκα του τρόμου

Το μπλογκ αυτό δεν είναι μόνο φρου-φρου κι αρώματα κύριοι, ΟΧΙ ...μπροστά στα ραγδαία πολιτικά γεγονότα θα δώσουμε μαχητικό παρόν,εγώ θα σας συντονίσω..... Καταρχάς εσύ μεσιέ ματατζή...έχω να σου πω τούτο... άντε και να σου δείξω μια συμπόνοια για τα δύσκολα παιδικά χρόνια που πέρασες και σε πάω και στοίχημα γι αυτό,να το καταλάβω πως η κατάσταση του IQ σου δεν σού επιτρέπει να ξεχωρίσεις ένα βόδι από μια φράουλα,ξέρω πως επαγγέλματα με κοινωνική προσφορά που εξελίσσουν και  την προσωπικότητα ,σού είναι έννοιες παντελώς άγνωστες... ΑΛΛΑ δεν είναι δυνατόν εσύ ματατζή , με τη ρίψη χημικών μπροστά στη μούρη μου, να ματαιώνεις τον αγώνα ετών που κάνουμε εδώ μέσα συλλογικά και ατομικά  για ένα άλφα αιστητικό αποτέλεσμα . Ξέρεις ματατζή με τι φροντίδα και επιμονή μπλαστρωνόμεθα καθημερινά όλες εδώ, μάσκες με εκλεκτά αιθέρια έλαια και λάδια βιολογικά? ξέρεις πόσα βράδυα έχουμε ξενυχτήσει πάνω από τις κατσαρόλες μας για να δημιουργήσουμε την τέλεια κρέμα-σαπούνι-σαμπουάν ? ξέρεις πόσο δ

Ο άρκευθος και ένα serum κατά της κυτταρίτιδας

Με αφορμή τις συμβουλές της Emmy για να φροντίσουμε την γραμμή μας μετά τις κραιπάλες του Πάσχα, λίγα λόγια για τον εξαιρετικό άρκευθο (για τον οποίο έχουμε ήδη πει πολλά) και πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το αιθέριο έλαιό του σε έναν πανεύκολο ορό για την καταπολέμηση της κυτταρίτιδας. Ο άρκευθος (ή αλλιώς αγριοκυπάρισσο ή ουνίπερος) ε ίναι θάμνος αειθαλής. Φθάνει τα 9 μ. ύψος και 4 μ. διάμετρο. Όλα τα μέρη του φυτού είναι αρωματικά. Τα φύλλα του σε νεαρή ηλικία είναι βελονοειδή, σε ώριμη μετατρέπονται σε μυτερά, διιστάμενα και σε διάταξη ανά 3 σε σπονδύλους. Στην επάνω επιφάνεια φέρουν μια διπλή λευκή γραμμή. Ανθίζει Μάρτιο και Ιούνιο. Ο καρπός στην αρχή είναι πράσινος και στη συνέχεια μαύρος, με γαλανό επίχρισμα. Στη χώρα μας φύεται το είδος Juniperus excelsa, είδος σπάνιο και προστατευόμενο με προεδρικό διάταγμα! Από παλαιότατων χρόνων χρησιμοποιείται στην μαγειρική, αλλά και στην παρασκευή ποτών, όπως το gin. Από τους καρπούς του είδους juniperus communis προκύπτει και το αιθέ

Σαπούνι με γάλα και μέλι.

Σαπούνι με γάλα και μέλι.Ή μήπως να το ονομάσω Κλεοπάτρα; Έφτιαξα σαπουνάκι γαλατομελένιο. Υλικά 131 γρ. λάδι καρύδας 85 γρ. φοινικέλαιο 198 γρ. πυρηνέλαιο ή ελαιόλαδο 50 γρ. βούτυρο καριτέ 63 γρ. καυστική σόδα 84 γρ. νερό απιονισμένο 80 γρ. φρέσκο γάλα κατεψυγμένο (αντιφατικοί όροι, χεχε) Στο tracing πρόσθεσα: 2 κ. σ. σκόνη γάλα 2 κ. σ. παγωμένο νερό 1 κ. σ. μέλι ½ κ. σ. αιθέριο έλαιο κέδρου και πεύκου Η διαδικασία γνωστή. Η μόνη αλλαγή που έκανα, ήταν ότι είχα παγώσει 80 γρ. γάλα, το οποίο πρόσθεσα όπως ήταν παγωμένο στη σόδα (που είχα φτιάξει μόνο με 84 γρ. νερό) όταν έφτασε περίπου στους 42-45 βαθμούς. Το αστείο είναι ότι η σόδα έγινε σαν κρέμα. Τώρα τι ζημιά είχε κάνει στο γάλα…θα σας γελάσω. Στο tracing πρόσθεσα τη σκόνη γάλακτος που ανακάτεψα με παγωμένο νερό, το μέλι και τα αιθέρια. Δεν ήξερα τι αιθέρια να βάλω, οπότε αποφάσισα να βάλω κάτι που να ταιριάζει με μέλι! Σίγουρα, η χημεία έπαιξε το ρόλο της με τα γάλατα και το μέλι, γιατί ενώ περίμενα να βγει λευκό το σαπουνάκι ή έ